Tislerics Dávid

Telefon: +36 30 257 1491

E-mail: tislerics.david14@gmail.com

Facebook: Dávid Tislerics

 

“If you want something you never had before, you have to be willing to do something you’ve never done before.”

 

Végzettségeim:

 

  • Fitness-wellness instruktor

 

Edzői hitvallásom:

 

Célom hogy motiváljam, ösztönözzem az embereket és segítsek a céljaik elérésében hogy majd elégedetten álljunk egymás mellet. A vendég sikerének öröme az én örömöm is, mert a folyamatos célok kitűzése visz előre minket az életben. Én segítek ebben, még a kanapéból is kirobbantalak ha az kell hogy elindulj a célod felé.

 

Amit elvárhatsz tőlem:

 

Jó hangulatú ám kemény és határozott személyi edzések és csoportos órák, személyre szabott étrend és edzésterv, fitt alak,egészséges életmód elérésében segítség, valamint segítség az életmód váltáshoz.

 

Ha te is beleadsz mindent közösen elérhetünk olyat is amire nem gondoltál volna hogy képes leszel.

 

Csoportos órám:

 

Cross Training

 

A Cross Training egy Amerikából származó fitness rendszer, amelyet Greg Glassman hozott létre 2000-ben. A CrossFit a legkomplexebb és legmegterhelőbb mozgásformák csoportjába sorolható, mégis nagy sikere van, és sok követőt tudhat magának, köztük Robert Downey Jr.-t, Hugh Jackmant és Gerard Butlert.

 

A CROSS TRAINING MEGHATÁROZÁSA

 

Művelői inkább filozófiának nevezik, mint egy sportágnak, ugyanis végzése közben nem csak az emberi test, de a lélek is komoly változásokon megy keresztül. A Cross Training célja egyfajta funkcionális erő kialakítása, amit a való életben is kamatoztathatunk. Ezzel a mozgásformával ugyanis nem csak fizikai kondíciónk válik tökéletessé, de mentálisan is megedződünk. A Cross Training olyan koncentrációt, kitartást, tüzet és ugyanakkor lelki nyugalmad ad végzőjének, amilyet kevés sport lenne képes. Ennek a mozgásformának az alapja, hogy az emberi test állandóan változó ingereknek legyen kitéve az edzés során.

 

SZÜKSÉGES KELLÉKEK

 

Ehhez a sporthoz alapvetően nem szükséges sok felszerelés, sőt a kreatívabbak akár bármiféle kellék nélkül is végigcsinálhatnak egy Cross Training edzést az edzőteremben vagy akár a szabadban is. Akik viszont eszközök segítségével végeznék ezt a sportot, azok a következőkkel edzhetnek: kettlebell, medicin labda, olimpiai rúd + tárcsák, tornász gyűrű, szán, bicaj, ugrókötél, traktorgumi, doboz, kötél, evezőpad, stb.

 

MILYEN TESTRÉSZEKET MOZGAT MEG A CROSS TRAINING ÉS HOGYAN?

 

A Cross Training egy olyan edzésforma, ami az egész testet átmozgatja a lábujjtól kezdve, egészen a nyakig. Különös hangsúlyt fektet a lábakra és a hátra, hisz ezek testünk legerősebb pontjai, ahol igazán lehet maximalizálni a terhelést. A CrossFit főként annyiban tér el a testépítéstől, hogy itt nem napokra vannak bontva a testrészek, hanem közvetlenül egymás után kapják a terhelést testünk különböző pontjai, ezzel olyan erőt adva, amelyre más sportág nem lenne képes.

 

Minden mozogni vágyót várok szeretettel!

Nyitva tartás: hétfőtől vasárnapig 6–23 óráig

 

Copyright © Chili Fitness 4 – Minden jog fenntartva!

Cím:

Telefon:

E-mail:

Honlap:

1214 Budapest, Kossuth L. u. 117. (Csepel)

+36 70 773 0505

chilifitness4csepel@gmail.com

www.chilifitness4.hu